18 січня 2023 р.

Бренд та Брендинг

Бренд – це певний знак, який позначає унікальний продукт чи послугу, що належить якійсь певній особі – фізичній чи юридичній. 
Вперше цей термін з'явився у Середньовіччі. Тоді працівники різних цехів (з виготовлення шкіряних виробів, хлібобулочних виробів тощо) почали позначати свої товари особливими позначками – це прототипи сучасних логотипів. 
Брендинг – це ряд заздалегідь спланованих та пов'язаних між собою заходів, спрямованих на створення позитивного іміджу якогось бренду (на початкових етапах). Також брендинг може бути спрямований на підтримку та підвищення позицій на ринку вже існуючого бренду. Основною метою брендингу є створення унікального, а головне сильного образу того чи іншого бренду. 
Брендинг може включати масу різних маркетингових заходів, таких як:
👉позиціонування + створення УТП (унікальної торгової пропозиції); 
👉створення унікальних графічних та вербальних символів – назви, слогана, логотипу, джингла, корпоративного стилю тощо;
👉моніторинг ринку конкурентів;
👉підбір носіїв, які транслюватимуть головну ідею бренду;
👉просування.

Логотип шкільної бібліотеки НВК м. Славути

Немає коментарів :