Самостійне пізнання інформаційного світу дозволяє розширити коло інтересів дитини і сприяє її додатковій освіті, спонукає до кмітливості, привчає до самостійного розв'язання задач.
Всесвітня мережа також задовольняє потребу підлітків у лідерстві. Діти, які добре знають комп’ютер та Інтернет, більш адекватно оцінюють свої здібності та можливості, вони більш цілеспрямовані та кмітливі. Щоб повноцінно орієнтуватись у віртуальному просторі, дитині треба вчитися структурувати великі потоки інформації, дотримуючись основних правил безпеки в мережі....
Ця гра буде цікава не тільки дітям.Суть гри полягає у тому, що потрібно пройти 9 рівнів (етапів), надати відповідь на запитання, стати журналістом, створити телепрограму, сайт і газету, дізнаючись при цьому як працюють медіа і як вонивпливають на тебе - споживача інформації.
Академія української преси за підтримки програми “Бібліоміст” підготувала посібник з медіаосвіти для працівників бібліотек, який на думку АУП стане в нагоді і медіапедагогам, і медіаспоживачам .
Ми живемо, вчимося і працюємо у надпотужнішому інформаційному потоці. Рух цього інформаційного потоку не спинити, він лише посилюється і складнішає щодня та щохвилини. Саме тому медіаосвіта і медіаграмотність всіх верств населення, а особливо нашої молоді, надзвичайно важлива. Для мене, як бібліотекаря, на сучасному етапі роботи першочерговим та суттєвим завданням є мотивація моїх колег, вчителів, наших учасників освітнього процесу бачити і усвідомлювати те, що світ навколо нас разюче змінився і змінюється постійно, він став цифровим в усіх сферах, а відтак потрібно розвивати нові медіаосвітні компетентності. До уваги вчителів, вихователів, викладачів, бібліотекарів та медіаспоживачів пропоную досить цікавий та корисний, на мій погляд,
який був створено у 2013 році на базі он-лайн бібліотеки з медіаосвіти Міжнародного благодійного фонду «Академія української преси». Портал містить розділи як для всіх категорій медіапедагогів, так і для медіаспоживачів. З 2019 року на порталі почали публікуватися матеріали що стосуютьсяміжнародного досвідувпровадження медіаграмотності.